MENU

17:14
10 דברים בלתי צפויים שיסייעו לשכנע בחורה למין

השאלה "איך לשכנע בחורה למין?»זה עלול להתעורר בכל כבוד, ולעתים קרובות הם מתבקשים גברים, למרות העובדה כי נשים ברוב המקרים מעוניינים יותר לספק צרכים פיזיים ורגשיים.

התוכן של המאמר

1 דברים בלתי צפויים שיסייעו לשכנע בחורה למין

גברים רבים בטוחים באחדותם שלהם ולפעול קדימה. ומפתיע, הם עושים את זה כאנשי מקצוע אמיתיים שמבינים דבר אחד - כשמדובר הנערה, השותף חייב לכבד את העדפותיה ואת הרצונות, לא משנה מה.

אבל ישנם צעירים חסרים את מוט פנימי כדי לזכות באומץ. למרות שזה נראה כי התהליך הוא פשוט מאוד: הדבר היחיד כי נציג של סקס חזק לא צריך להיעשות - לנסות על התפקיד של "מאצ'ו", מסוגל להשתלט על כל חצאית בעולם הזה.

במילים פשוטות, אם אתה רוצה לשכנע אישה למין, לנסות לעשות את זה בצורה הטבעית ביותר. ודא שהקול שלך הוא עדין, הביטויים שנבחרו אינם נתפסים כמשהו גס ומתמיד, והפעולות מהותות וקלות.

עדיין נשארו שאלות? ובכן, אנו מקווים כי הדרכים שהוצגו להלן יעזור לך לחקור כזה מיומנות בלתי נגיש. ובמהלך קריאה, לשמור על קצה בראש שלי: התיאוריה תמיד צריך להיות נתמך על ידי תרגול. בנות אוהב פעולות, ולאחר מכן - מילים.

דברים בלתי צפויים כדי לעזור לשכנע ילדה למין

ללא ספק, המטרה הראשונה של צעירים רבים לאחר היכרות עם יופי מקסים - לגרור אותו למיטה. כמובן, יש סוג כזה של בנות בודדות שייקבעו במיטה שלהם. אבל מסכים, הרבה יותר נעים (מנקודת מבט של שיפור הערכה עצמית ותגבורות של האגו שלך) כדי לשכנע את האישה לקיים יחסי מין בעזרת חיוך מסנוור וגלישה.

אז אתה רוצה לנסות, אבל לא יודע איפה להתחיל? אנו בשמחה לחשוף אותך 10 יעיל ו win-win דרכים כי יהפוך את חיי המין שלך "עם הרגליים על הראש". נערות ליווי באילת

שיטה # 1: המשחק "טורף-להקריב"

לעשות את עצמך כפי שאתה יכול באומץ - לא להזיז את העין מן הנערה לפלוט רצון לכל הגוף שלך. הקשורים בשפה הפסיכולוגית של מחוות תקשורת? פיין: Smile, הטיית הראש לצד (העובדה שאנשים כמו חיות להטות את ראשם כשהם הופכים משהו שעניין, ציין לראשונה על ידי צ'ארלס רוברט דארווין).

שיטה # 2: ישר ופתיחות

מערכת הביטויים הנכונה שהוגשה במפתח לא בוטל יכולה לדחוף אישה למחשבות מסוימות על קרבת מינית. זה הרבה יותר קל להשיג קשר הדוק אם אתה מצליח למלא אותו עם מחשבות על התכנסות פיזית.

לדוגמה, אתה יכול להזמין אותו לסרט כדי להציג קומדיה רומנטית או דרמה חמה עם סצנות אינטימיות, אשר יוכלו לדחוף את הדיאלוג שלך לנושא של סקס.

שיטה # 3: אטרקציה כשיטת אמונה

חיוך, לפלרטט במבט, לא משאיר את הנושא של פסימיות ועצב בלתי סביר "במקרה" לגעת בחלקים מסוימים של הנערה, מתבוננת בתגובתה. אם הוא מפרש את ההתנהגות שלך על עצמך, אז אתה לנוע בכיוון הנכון.

שיטה # 4: נצל את הרגעים

זכור, דיברנו על מה שאתה לא צריך לנקוט מסכה מאצ'ו מסוגל לקבל כל אישה בעולם הזה? ובכן, הגיע הזמן לחשוף את הקלפים ולהודות כי ייעוץ זה לא עובד עבור כולם: אם אתה יכול להיות אטרקטיבי ולהתפוצץ כמו סמל מין אמיתי, אז אתה יכול בקלות לשכנע את ההורה שלך עבור משותף "Rendev" זה לַיְלָה.

שיטה # 5: לדבר עליה

אף אחד לא סוד - בנות אוהב אוזניים. הפוך את המחמאה לוויה שלך באומרו כי היא נראית ללא רבב את השמלה המקסימה הזאת או חליפה קפדנית. אבל לראות את המדד, שכן השבח הכפול יהיה נתפס כמו אטריות תלויים על האוזניים.

בנות בקלות לזהות שקר, ואתה יכול בקלות להפחיד אותו עם התנהגות מתמשכת ו "מדבר בלי שקט". שלב מחמאות עם שאלות על החיים היומיומיים והאישיים שלה - להראות כי אתה מעוניין בו לא כמו "Passa ללילה אחד". לאחר שנתת תקווה לפגישות נוספות, אתה יכול לפתוח את הדרך לתקיפה רומנטית חזקה באורך. לא יפה?

שיטה # 6: חוש הומור

זכור כי אתה חשוב לקחת את ההובלה בקשר המתפתח שלך עם הילדה. להקניט אותה לעתים קרובות יותר, קוראים לה חיוך ולצחוק.

ישראל ללא דעות קדומות בחלל, ואילו ההצעה עולה לעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten היה רק ​​שותף על האירוע, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למצב.

מנסה לצחוק אותה, לא מבקשים להיראות כמו ליצנים, מתבדח על הכל ולא כלום. לדוגמה, להשתמש בהומור שלך, לנצח פגמים פנימיים וחיצוניים שלך.

יש צלקת על הפנים? לבוא עם סיפור בלתי נשכח על קרב עם כלב פראי, אשר התגלגל את השלווה של ילדה תמימה. ובבקשה לזכור: הניסיון הלא מוצלח של גברים רבים מראים כי התכונות הטבועות בנים טובים לא למשוך נשים למלואה. מבחן בעצמך - לבלבל, כוח להסמיק ולהגיב לאור כנה צחקוקים על הביטויים שלך.

שיטה # 7: תאריך ארוך

להזמין ילדה בתאריך ולהפוך את הפגישה הזאת לאירוע הבלתי נשכח ביותר בחייה.

לישראל אין מקום קדמי אם אנחנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך שבתור את Esquitenant רק שולח את הלקוח באירוע, תומך בראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד.

כדי לעשות זאת, אתה צריך ללמוד על שיטות של מגע מיני, ומאפשר לך לגעת באישה נכונה וליצור מתח מיני בינך. לבחון את הטיפים כי מומחים להשתמש אם אתה באמת רוצה להצליח, ולזכור - אם אישה מתחילה לענות על המחוות שלך, זה אומר שאתה עושה הכל נכון. נערות ליווי באילת

שיטה # 8: יתרונות חיצוניים כשיטת אמונה

השתמש האטרקטיביות שלך. אתה הבעלים של כתפיים רחבות וידיים שרירים? מעת לעת לשחק השרירים, לכאורה בטעות להפגין את האלגנטיות ואת כוחה של הגוף שלה. אתה הבעלים של אצבעות ארוכות? לבזבז אותם בשיער המפואר שלהם, רק לגעת בכף היד שלה, לתקן את הבגדים שלך הרבה יותר, הרבה יותר.

אם המראה שלך ואת התנועות שלך כמו בחורה, אתה תבין את זה מיד. הדבר העיקרי - שוב, לדעת את המדד ולוודא כי המחוות שלך נראה דרך מקובל.

שיטה # 9: "ג'נטלמן מזל טוב"

כל הבנות אוהבות כאשר הם מטופלים כמו נסיכה או המלכה. להיות מנומס ותגים: תודה לה על עזרתם ב stirfles קלים, להזיז את הכיסא במסעדה, לפתוח את הדלת לפניה, עובר אותו קדימה. באופן כללי, רק בצע את הנוחות שלה ואת הבטיחות.

שיטה # 10: יתרונות פנימיים כשיטת אמונה

להפגין את הביטחון העצמי שלך ואת היוצא מן הכלל. תן לנערה להבין שאתה שונה בבירור מגברים בסביבה שלה. להיות סובלני וקשוב. אם היא מדברת על כשלים בעבודה, תקשיב ותתמוך במילה נעימה. אם הוא מתלונן על האידיוט הבא, לדאוג אותו ברשתות חברתיות, תגיד לי להגן עליו מפני כל בעיה. להיות כנה ופתוחה, ובתגובה כדי לקבל את אותו הדבר.

כמובן, אתה יכול להתגבר על ההתרגשות, אבל במציאות אישה היא גם מסוגל להרגיש משהו דומה. נסו לכבות את הראש שלך ולתת לעצמך את ההזדמנות ליהנות מהזמן שמחבר אותך. להתמקד בה, ולא על עצמך, ולחשוב על ההנאה שאתה יכול לספק לה הן במונחים פיזיים ורוחניים. אל תשבור על מה יקרה הבא - רק להתמקד ברגע הנוכחי. נערות ליווי באילת

Просмотров: 97 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar