MENU

09:27
איך לעשות עיסוי ארוטי בלתי נשכח עבור הלקוח

הפגישה ללא דופי, כפי שעבדנו לדבר, עיסוי ארוטי מורכב ממגוון היבטים. יש לציין כי לא משנה כמה קצת, כי אפילו מצב לא נוח הוא המילה הלא נכונה של המטפל עיסוי, באופן כללי, יכול להיות גבר של כל זיכרון. בנות יש לנסות, כדי לקבל כמה מאיתנו התרגלו לומר, במלואו, כך שיש להם כמה שיותר של היתרים, כי הם מיוצרים במיוחד כמו רבים מאיתנו משמשים לומר, ההכנסה העיקרית הגנריות ביותר עבור מתנות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, עצות. זה יהיה רע אם לא לחגוג את מה שאתה צריך לעשות מעסה, כך האיש קיבל את ההנאה הגדולה ביותר מן הפגישה.

הראשון חשוב היתוך היתוך

מאופן שבו אנו רגילים לדבר, מה המעסה יהיה סוף סוף מצב רוח, באמת תלוי איך הפגישה סוף סוף עובר. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אם האישה סוף סוף נסער, היא מרגישה עייפות או משהו מוטרד, יהיה מיד להשפיע על מצב האורח. יש צורך לומר כי האווירה המתוחה לא, לשים אותו בעדינות, מקדם הרפיה וליהנות. דירות דיסקרטיות

אתה צריך ללכת ללקוח כל הזמן במצב רוח טוב עם הרצון לעבוד קשה. זה הרבה זמן להיות מה שאנחנו מביעים, לאהוב שלום ועניין מאוד באדם שלך ואת ההעדפות שלך. עם כל זה, כל הרגשות צריך להיות כנה, כי גברים מרגישים מאוד בעדינות שקר ומעמיד פנים. אם אתה עובד, באופן כללי, זה לא, בסופו של דבר, זה כיף, זה גם שווה לחשוב, ואת המקצוע שבחרת.

המעסה חייב ליצור קשר עם האורח

עיסוי ארוטי אינו מפגש טיפול ידני בביצוע רופא רע. זוהי פעולה אינטימית מאוד מיוחדת. לכך, לפני שהוא יפעל להתפשט ובמיוחד, המניפולציה עצמה שווה ליצור קשר עם הלקוח. אתה צריך לחצות אותו כמה משפטים טריוויאלי, ואפילו טוב יותר לגדול העדפות בקפידה.

איך לעשות ארוטי... עיסוי דבש של...

זה נעשה מאוד בעצם כפי שאנו מדברים כל הזמן עם אווירה שלווה, אתה יכול אפילו יש אנשים המשמשים להביע, לפלרטט מעט לקחת את האורח כדי לכוונן את הדרך הנכונה. אתה גם צריך להתגבר על המכשול "אז, כפי שכולם יודעים, זר", כך הלקוח יכול לסמוך עליך עד מאה אחוז. מספרת סיפור של אורחים, כמה מחמאות, לשאול את השאלה. שיחה נינוחה סוף סוף יש קשר ולהוריד את המצב.

המעסה לעולם לא נאלץ להזניח את "קלאסי"

כך שהלקוח חווה יותר, בעוד אנו כל הזמן מדברים, רגשות נעימים של החלק הארוטי של עיסוי, בהחלט עלויות, באופן כללי, להכין את גופו למניפולציה זו. ולמעשה, את שרירי החום וגם להגביר את קצות העצבים במקסימום, בעוד אנו מדברים כל הזמן במקומות רגישים, באופן כללי, לישה מסורתית וליטוף.

אפילו 10 דקות של קלאסיקה ניכרת יוצרים פלאים. לא לכל אחד סוד הוא כי הגוף הגברי הופך מוצק אזור ארוגני וכל מגע של מעסה נראה איכשהו, שכן אנשים רבים חושבים, במינציה מאוד למשוך. למרות הלקוח הורה איך אנשים שימשו להביע, תוכנית קטנה רק שעה, לא איך זה צריך להיות overlooked, כמו ישיר, כזה "חימום".

המעסה חייב גם להבטיח את הלקוח, לשים את זה מתון, לסמוך עליה

כמעט כל הגברים קשה מאוד להירגע, כדי ליהנות. כולם רוצים וכל הזמן בודקים. הנה הוא באמת רוצה להדגיש את מה שכולם יודעים, העיסוי הארוטי, לשים אותו מתון, את הפקודה לשלוט, לטפס על ידיו של האוסטוגיו ורק כדי להפריע. וזה אפילו לא צריך להגיד כי אישה מחויבת רק להפוך את האורח שהוא הטריטוריה שלה. סלון עיסוי ארוטי הוא המקום שבו אדם, לשים אותו מתון, ניתן לגברת, ולא מלפנים.

כמובן, האזנה לרצון של הלקוח זה שווה, אבל אי אפשר לאפשר לו, באופן כללי, לנהל את הפעולה. אין צורך ללכת לגבר ולבסוף להתרחק מתרחיש של המועדפים שלהם. על אחר אתה תאבד את הזמן שאתה לא יכול לעשות את כל הפריטים הדרושים כדי להגיע הסופי הרצוי. ללא ספק, כדאי לזכור כי, אבל כדי "להילחם" באופן מסורתי נופל עם חדש. תארו לעצמכם עובדה כי האורחים המומחים כבר יודעים שאי אפשר למנוע את המסאי סוף סוף להפריע, כי הבנות - אנשי מקצוע של העסק שלהם יודע איך לשכור אורחים בחלק העליון של Bliss.

כללים רגילים אלה יהפכו כל מושב ללא דופי. בטח, כולנו יודעים היטב מה הכישורים כבר שיחק. אבל ללא מצב הרוח הנכון, ההפצה המדויקת של תפקידים ואמון בין המטפל לעיסוי לבין הלקוח, לא "קסם" לא יעבוד.

Просмотров: 91 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar