MENU

14:28
כיצד לחזק את אורגזמה במהלך מציצה?

סקס אוראלי עצמו גורם לתחושות דומות לעצמו - אבל הם יכולים גם להיות מגוונים ולחזק את האורגזמה. בשביל זה אתה צריך להתאמן, כי לא כל קבלות יכול לעבוד מהפעם הראשונה - אבל זה שווה את זה. אתה תהיה אלילה בשבילו במיטה, היחיד והבלתי יעיל.

התוכן של המאמר

1 מה ניתן לעשות כדי לחוות אורגזמה קליט יותר 2 מחקר של כל האזורים הרגישים 3 טכניקות שונות 4 תנוחה 5 מה צריך להיזהר

מה ניתן לעשות זאת, כך שהוא חווה אורגזמי קליט יותר

הרגשות במהלך הזרעים מתגבר שוב ושוב בשל ההכללה, שבהן מחוברים הסיבות הנפשיות והגופניות.

הם ישפרו את אורגזמה של השותף שלך, אם במיומנות לשחק על זה, כמו וירטואוז על כלי נגינה.שיר נפרד - חיבה אחורית עלה. באותו זמן כאשר הזין שלו מחלחל לתוך הפה שלך, אתה עצמך יכול לעסות את הערמונית שלו, מציג את האצבע לתוך החור האחורי. הכוהנים המנוסים של אהבה אומרים כי ראוי להרוויח כמה תנועות על ידי פירוק המקום הדרוש, כפי שהוא מתחיל לסיים.

הנקודות הרגישות ביותר של איברי המין; האזורים הארוגניים הגדולים ביותר שניתן להשתמש בהם במהלך מציצה; טכניקות מיוחדות של תנועות בשפה; ידיים נוספות ללטף.

מאשר התרגשות מדויקת יותר, בהירים יהיה אורגזמה.

זרע זרע. מה לעשות עם זה לאחר שפיכה התרחשה? החבר'ה גורמות לרועד פנימי את סוג הגברת, בולעת בהצטיינות - אבל רוב הגברות אינן חותמות רגשות מקבילים כאשר הדליפה נופלת לתוך הפה.

רבים אינם מסוגלים להתמודד עם היין שלהם וכאן הכל מתיז, אשר מקטין באופן משמעותי את החום של תשוקה משותף. מישהו יכול להגיע לרפלקס הקיא. Sexologists מומלץ לעשות עם דם קטן: מסודר (על ידי היכולת לחסוך הכל לתוך צעיף או מפית.

הסיום יהיה בהיר יותר אם הגברת, להרגיש את תחילתו של שפיכה, לשלוף חבר מהפה, יניע אותם בשלב זה בעור שלה בתחום הצוואר והחזה. עם הפנים אתה צריך לעשות את זה בזהירות: זה לא הכרחי כי הזרע נפל לתוך העיניים, זה גורם לשרוף אי נוחות.

על שאר העור, הזרע יכול להיות מוקף כדי למרוח, מנהל חבר כמו לעיסוי, תחת מטפס מתפעל של שותף אורגזמי. תן לו לאהוב מאוד.

אגב, זה נראה מדהים השיער הרופף שלך, אתה יכול להשתמש בהם רק במהלך משחק מקדים, לבלות גדילי משיי על חבית של חבר, ביצים, חלולים בטן. כאשר המקרה ממשיך באופן ספציפי למציצה ולטבילה של חבר בפה, יש לאסוף את השיער בזנב.

טעות נפוצה - לעשות מציצה עם שיער רופף, קידה את ראשו. בתנוחה כזאת, האיש לא רואה מה קורה - והוא באמת מרגש את סוג המין הפה עצמו. וכאן הוא מתעניין גם בביצועים כדי להעריץ סצינות סגורות, ואחריו נס.

הגברת הטובה ביותר במהלך המין היא nagaya ובמחיר סביר, אשר ניתן לגעת, ללעוס וליצור. אבל צמרמורת בגוף ואת אורגזמה קליט גורם פשתן מחנות סקס, כמה חתיכות לטקס, התחת מקפץ עם זנב מהדק (הוא מוכנס עם צינור עמיד) וטריקים אחרים.

מחקר של כל האזורים הרגישים 2

זה נראה רק כי הכל פשוט, ואת כל החבר הוא לגמרי המורכב נקודות G. זה שווה רק להתחיל ללמד אותו כמפה גיאוגרפית של העולם - ואתה מחכה תגליות מרהיבות רבות.בקצרה, אתה צריך לדעת את הגברת כדי לתת יצור האהוב שלך בלתי נשכח: הם אוהבים עיניים מאוד, כי אתה צריך לנסות, כך שיש לו את ההזדמנות מאוד כדי ליצור כל מה שקורה. זה מאוד מרגש בחורים.

עבור רוב החבר 'ה הה הטרוסקסואלי לתוך התחת - זה טאבו. לכן, ניתן להגביל את עצמנו רק ליטוף ריב דחוס חזק ומעט עליו באצבע אחת. אתה יכול לשאת אצבעות על פני המפשעה משורש חבר לפתיחת הקרקע האחורי.

שום דבר נורא קורה אם אתה מחיל סיכה ומריחה את המפשעה אליהם: זה יהיה קל יותר עבור הזזה, לעשות את זה יותר להתגרות, ואת האצבע בהחלט להעמיק את החור. כבר בתקופת פעולה זו הוא מתחיל לרעוד את ברכיו, הוא גונח, וחבר מדוכא. לאחר מכן אתה לוקח את הראש בפה ולהתחיל להזיז את הראש שלך.אם כל מציצה עובר עם כניסתה של טכנולוגיה זו, אדם, באופן טבעי, יסיים - אבל זה יהיה, אם אתה יכול לומר, אורגזמה חמוץ פשוט, ולעבור עם ההקדמה של טכניקה אחת מעת לעת אתה צריך להיות ארוך מספיק, שכן החבר מתרגל גירוי מונוטוני.

כאשר המטוס מתפרץ לתוך החלל, ההרגשה יורדת. כי הביטוי כי חבר בוודאי בוודאי לנוח בפה - זה לא דמות של דיבור.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. בהחלט כל אחד מודע, למעשה כי Esquiten רק רואה שותף באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP הוא סימן של מעמד ציבורי.

ראש לא צריך להסתובב בריקנות.

טכניקות שונות 3

מציצה פשוטה יכול להיות מחולק ליפול (כאשר הגברת נע) ואת surmacy (כאשר האיש נע בפה של הגברת). שוב: חלוקה זו מותנית מאוד, ואת surmacy בצורת המסורתית הוא סוג של סקס קשה. אבל כמה בחורים מוביל אקסטזי את האפשרות של החזקה.

עם סקס זה, הכי מרגש אותו כי הגברת היא כלי מסור לקבל הנאה, והוא חודר את פיה כמו הנרתיק, עמוק מאוד. אם אתה מוכן לחוות אפשרות זו, אתה צריך לדעת: אתה צריך להיות מסוגל לעכב את הנשימה לרסן את replex הקיא.

Gorl מציצה - אחת הטכניקות הקשות ביותר, אבל גברים אוהבים לדלוף את הגברות ביותר. זוהי מציצה רויאלית אמיתית, עם ליטוף אוראלי עמוק ביותר, שבמהלכם בהירות האורגזמה משופרת על ידי תחושה של שכיחות מלאה על השותף. נערות ליווי בתל אביב tkescorts

אבל עדיף לבחור תנוחה כזו שבה אתה יכול פחות או יותר לשמור בשליטה של ​​ראשו, מנוחה את ידיו בזנב. זה יעזור לך לבחור את הקצב של תנועותיו ואת הנשימה שלך.

לגברות יש הרבה יותר שיטות להשפיע על השפע הטכני בעת פרסום, כאשר שותף נשאר נדל"ן, והוא מזיז את ראשו, נוגע חבר, איברי המין והעור סביב אזור איברי המין, שיפור התחושה המתגלגלת.

הקבלה הבסיסית שממנו מתחילה מציצה היא ליקוק הראש, כאשר הלשון מסתובבת סביבו, נוגעת לרסן, אתה מנסה להעמיק את קצה השפה בשפתי השופכה. אבל יש צורך לעשות את זה בזהירות, אם האיש הוא רגוע, וזה לא רועד ומתחיל להיות מודאג.העור הרגיש ביותר ליד אזור איברי המין - על פני השטח הפנימי של הירך. זה יכול להיות מוחזק על זה עם תנועות ארוכות של אצבעות רגועות, שטיפה עם עצות, להשתמש בטכניקה של משחק פסנתר, פועל עם חזירים אור של אצבעות כמו על המקלדת.מצב חיוני של אורגזמה מלאה עם שלי במונטו - מגע עם הראש במהלך זרעים.

לעומת זאת, יש צורך להפריע לתנועות פרוגרסיביות, לרוץ על ידי הלשון על תא המטען, שוב להקניט את הראש, לרדת אל שק האשכים והמפשעה, אחר כך, שוב לטבול את הנוסע הנסע בפה, שם הוא יחכה ל עיסוי מרגש עם השפה.

ראש התנועה ייתן גבר גירוי נוסף של חבר: הטכניקה של טיול המים היא שאתה לא רק להזיז את הראש בכיוון אחד, אבל לשלב תנועות ליניארי עם רדיאלי. כזה ספירלה מלטפת מטומטמת אותו בתהום של אושר.

אתה יכול להפוך את הראש שלך, כמו כאשר ריקוד lambad - העיקר הוא כי החבר לא להחליק מתוך הפה, בזמן שאתה הולך עד הקרן מאוד עולה שוב. עדיף לשמור על תא המטען ביד שלך בשלב זה, עושה תנועות עיסוי אור. כדי להקל על משימה זו, תוכל להגיש בקשה לחבר סיכה.

טריק קטן, אשר כנראה ליהנות ממנו לתת את ההזדמנות להירגע בשבילך - חבר הלחי. זהו שביעות רצון פרנק לגברים חזותיים, הרבה פעמים צופה כזה קבלה כאשר צופה סרטים פורנו.

ספא - התואר של אנשים גסים של מציצה ואקום, שבו חבר נספג באופן אינטנסיבי, למה זה הכרחי כדי לאחוז עם ספוגים. זה מסומך ביסודו על הכוח שלך, לא לעשות תנועות חדות וזמן להאט את התנועות, לאבד את "ואקום".

יש צורך בבעלות מיומנות עצומה כדי לאלץ אדם כדי לסיים בעזרת השפה היחידה היחידה, אבל אם תרצה, זה יכול להיות: יש צורך לא לפספס תא יחיד של האשכים, ללקק את זה בסך הכל על ידי שינוי העוצמה והמהירות של השפה. אמנם בדרך כלל טכניקה זו משמשת כהקדמה.

אורגזמה נפץ מסופקת על ידי אצבע בולטת עם ערוץ צביטה שבו הזרע מוצג.

לספק חלומות ילידים בישראל רק אם אתה נערה מסוגננת מרוסיה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול לקחת חודש מ 2,000 $.

כדי לעשות זאת, אתה צריך להרגיש כאשר הוא מתקרב לשפיכה, ולחץ על הקיר של החבר.

שפיכה מתרחשת במספר יריות, וכאשר עיכוב הפלט, מספר הדליק מצטבר. לאחר שהאצבע מוסרת, יש מסה גדולה מאוד של הזרע, אשר שוב ושוב הגברת תחושה חושנית: אורגזמה נוצרת כולל כאשר עובר הזרע על התעלה.

אם טכניקות שונות של מין אוראלי יכול להיות חלופי (מומחים ממליצים לעשות את זה כל 50 שניות), ולאחר מכן את המיקום הוא כל כך הרבה פעמים מסוגל לשנות בקושי. המושלם הכל כדי לבחור דבר אחד הוא מה שאתה תהיה נוחה לרצות את האיש שלך. עכשיו הוא יהיה מנוחה, התור שלך יעבוד.

ברוב המקרים, אדם מעדיף במהלך מציצה לשכב על גבו, כך שהגברת תלויה עליו או הנחת את רגליו האחוריות. במקרה האחרון, אתה יכול לסמוך על יד אחת, והשני יכול להיות מוחלף על ידי המפשעה שלה, ביצים וירושים.

עם תנוחה יושב, אתה ממוקם בין רגליו, כורעים או להיות כורעים, לשים ידיים על הרמז. מיקום נוח זה נותן לך את ההזדמנות לא לישון ולא להתעייף.

אם האיש רוצה לשלוט, הוא מציג חבר עמוק לתוך הגרון הנשי, לשים את השותף, כך שראשה לכוד על קצה המיטה. בעמדה כזו חדירה, והקיא רפלקס אינו כל כך חזק.

עמדה דומיננטית נוספת - הגברת שוכבת, והוא עומד מעל לראשה, מחזיק את ידיו מאחורי ראש המיטה. הוא עצמו סופר את משרעת התנועות, ובשלב זה הוא גם יונה ידיו. המינוסים היחידים - האיש לא רואה דבר.

מה שאתה צריך להיות beware5

שיניים - האויב לפחות מה מציצה. פוקינג לפחות חלק אחר של הגוף של אדם יחזק ומאיץ את כל הסיום, אבל כדאי לגעת בשיניים לחבר, אפילו לא בכוונה ובלתי קלות, כפי שהוא (דיק) הוא מפוחד בו זמנית ומצוץ. ואפילו לפני השף הגדול שלו יהיה זמן להבין מה זה משנה.

תנועות חדות בלתי צפויות או משיכת תנועות. אם אתה לא בטוח שאתה יכול לנוע בצורה חלקה, להחיל חומר סיכה, החלת אותו לחבית חבר.

התנועה הלא מפותחת עם משרעת אחת ותדירות אינה מעניינת ואינה מביאה הערכה מלאה. תארו לעצמכם מה cunnilingus הוא עשה לך, אשר בלעדי בחומצה קצבית ליטוש הדגדגן.

בסופו של דבר, הבעת פנים ומצב רוח. גם אם אתה לא באקסטזה ממה שאתה צריך לעשות מציצה לו - לפחות לא להראות את זה. לפעמים, תרים את עיניך כדי להיפגש איתו מבט, מלטף אותו, ואחרי שהוא תופס, רק לגעת בספוגים אל הירכיים והבטנה.

Просмотров: 30399 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar