MENU

18:27
למה כמה איסלס גם להרוויח הרבה, והשאר לא?

כמה דגני אסקורט מתמודדים לבסוף ללא שום בעיה שעמיתיהם עם נתונים חיצוניים דומים להרוויח הרבה יותר. עבודה בליווי, כמה בנות יכולות לדבר עם הדירה במשך השנה, ועוד זה צריך הרבה יותר זמן. שאלות מופיעות, מהו סוד הפורור ומה גורם יכול להשפיע מאוד על הרווחים. גם אם אתה עדיין יודע שאתה רק מתחיל לעבוד בתחום הפנאי או תכנון זה בעתיד, מידע יהיה איך רובנו משמשים לדבר שימושי. במאמר, נראה אילו טעויות לא מאפשרות ומה לעשות כדי להפוך את הרווחים גם נותרה ברמה הגונה.

נשמר על דיוור ופרסום - לקוחות מבולבלים

ראשית, רמת ההכנסה נקבעת גם במספר הלקוחות. אם החבר שלך, לשים את זה בעדינות, פוגש עם גברים כל יום, ואתה הולך לפגוש פעם בשבוע, זה סביר כי יהיה לך רווחים שונים, אם רק תג המחיר שלך לא 7 פעמים גבוה יותר מזה כאן.

לפרסם את השירותים שלך ולעשות עלון על "הישן" לקוחות ללא שינוי צריך לעתים קרובות, רק כל כך אפשרי כדי להבטיח הכנסה יציבה. אל תסלח לזמן כדי לקבל מודעות על איך כולם אומרים, אתרים מיוחדים, בקבוצות וסגור חדרי צ'אט המוקדש ליווי שירותים.

אתר "רע" או פרופיל עבודה מעוצב באופן שגוי ברשתות חברתיות

אישי כפי שהוא היה שיווק דף פרופיל in Instagram - כלי פרסום עיקריים. אם, כאילו האתר שלך, לא היה זמן להיות, הוא תלוי, שום דבר לא ברור, זה לא מציאותי למצוא אפילו את אנשי הקשר שלך, כפי שהיה, מידע בפועל, אז תחושה של זה. לשכור מתכנת או לשים דף לפי הסדר. זה גישות פרופיל כמה אנשים חושבים, רשתות חברתיות. אנשי הקשר יש לציין שם, רמז על הפעילות שלך, שלא לדבר על תמונות באיכות גבוהה וטוב, כפי שהיינו מדברים,.

לרכוב סיור ליווי לעונה לא הולמת

תואר שני אסקיטן נוסעים הלכו לאירופה ושיפרו רווחים גדולים כמעט בשבועות. אתה, זה הפך, החליט לעשות באופן דומה, אבל זה הלך במינוס, כפי שזה קרה? דירות דיסקרטיות בצפון

אם תחליט להרוויח סיור ליווי בחו"ל, אז זה הכרחי כדי לוודא את הזמן הזה של השנה. לדוגמה, בטורקיה אין מה לעשות בעונת האביב, ובמדינות סקנדינביה - מפגש של פסטיבלי השנה החדשה. למדתי, מתי ובאיזו המדינה, באופן כללי, עונת החגים מתחילה, וכפי שאנשים נהגו להביע, הריכוז הגדול ביותר של הנופשים. כמו כן, זה יהיה גם מיותר, סוף סוף, כדי להכיר את לוח הזמנים של העירייה, כמו רובנו רגילים לדבר, חגיגים דתיים (לתקופה זו, הגבלות ניתן לנהל בעבודה עבור כמה באים לידי ביטוי, מוסדות שעשועים ), בפרט, אם אתה הולך להרוויח ליווי במדינות מוסלמיות.

הסוג הוא לא כך לדבר עם העדפות הלקוח

שאלה זו היא גם רלוונטית במיוחד עבור רווחים בחו"ל. לדוגמה, הבריטים, בסופו של דבר, אהבה ברונטיות ולא לסבול אדום, בגלל החשפנית עם הסקסים. האמריקאים באים מן המוח מן הבלונדיניות, ואזרחים שלנו מעדיפים, כפי שכולם יודעים, "יפהפיות רוסיות רגילות" עם רוסמס או שיער צבע בהיר. לכן, אישה אחת במדינה מסוימת אינה יודעת את ההסרה מלקוחות, ועוד אחד בא, כפי שכולם יודעים, שיחה אחת. ואולי אפילו לא צריכים לדבר על מה שנכנס לסיור, לבחון את ההעדפות של הנציגים המקומיים, כפי שאמריקנו כל הזמן אומר רצפה רבת עוצמה.

תג מחיר קטן מאוד

זוהי טעות גדולה של כמעט כל Escales, במיוחד למתחילים. בשל אי ודאות בעצמך ועל המתחם, הבנות מתחילות, בסופו של דבר, להמעיט עלות השירותים, ולכן גם מחויבת לרוץ.

ליווי מלווה... טיולי ליווי למעלה ...

תקן את הנתונים שלך כראוי, ללמוד מחיר ממוצע בשוק ולשים את תג המחיר לא פחות, אבל אפילו קצת מעל מחוון זה. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי העלות נמוכה יותר של השירותים שלך יהיה גם, הדף יותר הוא גרוע, אבל זה אומר שאנחנו מביעים, הלקוחות יהיה בררן. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה האוליגרכים והמיליונרים לשתי הפנאי לא היו מצטער, ולכן יש להנחה גם במיוחד עבור קטגוריה זו של הלקוחות.

אין יכולת, באופן כללי, לרכוב בסיורים

אם אין לך דרכון, יש קשיים עם ויזה, אז כל זה הופך מכשול לרווחים בחו"ל. אבל זרים משלמים על שירותי ליווי הרבה יותר מאשר האזרחים שלנו. זו הסיבה המתחרים שלעתים קרובות לרכוב בסיורים יש את ההכנסה הגבוהה ביותר.

מוניטין מפונק

לקוח נחמילה עקב מצב רוח מגעיל? נתתי את המספר האישי שלך ללקוח, למרות איסור המנהל? הפר את הכללים הפנימיים על ידי עבודה בסוכנות? ברכות, אתה, לשים את זה בעדינות, שפכו למוניטין בעצמך! אזור הפנאי לא אכפת טעויות ברוטו, והשם שלך יכול להיכנס לרשימה "שחורה" של esquiters, ואת השמועות התפשטות במהירות גבוהה.

כל הזמן להיות עם כל אדיבות ולנסות ליישב לפחות קצת סכסוך במקום, אחרת להסתכן בכלל, לבסוף, להישאר בלי עבודה, ללא לקוחות, כמובן, ללא כספים.

אחוז שונים של סוכנויות

יש לך תג מחיר חד פעמי של חבר, אבל זה יכול להישאר בעצמך הרבה החיים היפים ביותר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה גרם לסיבה? אולי את הנקודה באחוז כי הסוכנות לוקח. מתווכים, לשים את זה בעדינות, לקחת במרחק של 30 עד 70% מההכנסה, כאן, כמו אנשים רבים חושבים, פיזור גדול. אם אתה מרגיש שאתה בחוצפה "ממהר", זה יכול להיות סוף סוף לשנות את המעסיק או ללכת לעבודה עצמית?

פחות regalia מאשר המתחרים

וזה נראה חיצוני, ועם מודיעין הכל בסדר, אבל הלקוחות קטנים יותר מאשר שאר הבנות. מה עדיין עם איך רובנו התרגלו לדבר איתך? אולי, למחרדים יש כמה רגליה, בצורה של מספר עצום של מנויים באינסטגרם או בסופו של דבר, את התואר של התחרות. זה לא סוד לכל אחד הרבה יותר ליווי סוף סוף להרוויח את הדגמים הידועים, ספורטאים, עצי מדיה. בתחום הפנאי, המעמד חשוב ביותר.

מנהל, לשים את זה בעדינות, עובד עם כמה בנות

בהתייחסות, הוא חייב לשתף פעולה רק עם איך אנחנו רגילים לדבר, על ידי לך, אבל זה המצב שאתה עוסקת בדרך כלל ליווי, כמו כולם יודעים את המקצוע הראשי. מנהל שלם עובד עם שתי שלוש בנות, מחפש לקוחות. אם אדם זה הוא לא מקצועי ומערבב יצירות אישיות ועבודה, עבור כל הנשים, זה יהיה טוב יותר עבור כל הנשים, ארגון תאריכים נוספים עם לקוחות מאובטחים ביותר, אבל לכל השאר, לשים את זה בעדינות, להשאיר יזמים קטנים וחבר 'ה אחרים עם לא, איך אנחנו מביעים את הרמה הגדולה ביותר של עושר. אם אתה רואה את שאר "מחלקות" של המנהל שלך הולך הרבה יותר טוב, זה לחשוב ברצינות כדי לדבר על שינוי המתווך.

מפחד בחורים קשים בגלל איך אנחנו מביעים, הערכה עצמית רעה

לעתים קרובות, צעירה, מסלמה טירון חוששים ללכת על תאריכים עם אנשים מאובטחים מאוד. זה על איך רובנו התרגלו לדבר, יזמים גדולים ואוליגרכים. זה לא סוד עבור כל מי שהם לא "למשוך" עבודה כזו לא יוכלו לענות על הצרכים, כמו במקרה, כזה לקוח. אני חייב לומר שזה מאוד לשווא, מסרב איך אנחנו כל הזמן מדברים, תאריך כזה, אתה מאבד קרנות עצומות, נותן לקוח רווחי לגלגל. כמו בפועל מציין, עשירה מחדש את הלקוח, את הדרישות הקטנות יותר, זה הופך, מתנות. הוא לא צריך מישהו שאליו, בכלל, כדי פונטק, משהו כדי להצדיק מישהו, כי הוא כבר כבר זמן רב היה בטוח מאוד על עצמו. שים לב כי פקידים וגברים קטנים עם הכנסה של קצת מעל הממוצע, להיפך, מנסים לצלול לתוך החיים מדהים, אם כי זה לא לגמרי בכיס, אבל איך אנשים משמשים להביע, אז לנסות לסחוט מתוך את הכספים בתשלום למקסימום, אבל לכן, כולכם באים לבנות.

כפי שאתה יכול לראות, סיבות רבות מאוד יכול, באופן כללי, להשפיע על הרווחים שלך, ולכן לא צריך להיות נסער וקנאה כאשר אתה רואה כי המתחרים הולכים הרבה יותר טוב. זה לא יכול להיות בכלל בחוץ או כל "מוסתר" כשרונות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אני אמצא מקומות "חלשים".

Просмотров: 117 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar