MENU

00:54
מה הם הרגשות של איך אנשים רגילים להביע, חדירה כפולה על פי נשים?

כמה בנות יש תשוקה חזקה למדי שונים, כמו אנשים משמשים להביע, בדיקות סקסיות. אחד מהם, לשים את זה בעדינות, הוא חדירה כפולה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מסיבות מסוימות, כמעט הכל, בסופו של דבר, להימנע מתרגול זה. אבל אם הרצון מגיע "לפני רועד", בואו להכיר, כפי שכולם יודעים, את דעתם של נשים.

התוכן של המאמר נערות ליווי בחיפה

מצגות של נשים על סקס מיוחד 2 מפלגה פיזית 3 צד חושני

זה חוויה יוצאת דופן מאוד אינטימי משותף רבים כמו 13 נשים. מה שאמר להם יאפשרו לך להסתכל על סוג זה של יחסי מין עם איך רובנו רגילים לומר, הצד האחרון, גברים וגברות. הגברת לא בטוחה בעצמם עשויה סוף סוף, בסופו של דבר, סיכון על צעד זה, ובטוח רק לוודא שהם לא לבד בתשוקות כאלה.

מצגות של נשים על Sexi מיוחד

"אתה גם נראה כאילו אתה חושב על מה היית יכול להרגיש כאשר יהיו שני זין בשבילך, אבל בסופו של דבר הפתעה מחכה לך. חדירה אנאלי כשלעצמה כואבת, אבל מהלחץ הזה, כאשר יש כבר חבר, רגשות בלתי מתפשרים בשבילך, "אנה. "היה לי שלישייה שלישייה, אבל איכשהו אפילו לא חשבתי על בדיקת חדירה כפולה. לא ניסיתי את זה. כפי שלא היה מוזר, אבל אפילו לא חשבתי. איך זה לא היה מוזר, אבל אני יושב על אחד הגברים, והשני רק מגיע לפני אותו הדבר. הם היו התמזגו על ידי בני השני, אבל הם לא דאגה. אה, אני נהניתי, "- קטיה. "אימוץ החוויה של חדירה כפולה, הייתי משווה את עצמי עם cupcake מלא קרם. הייתי cupcake, והם - 2 מזרקים קונדיטוריה. אם אתה צריך תיאורים כאלה, כלומר אתה כמובן לא היה, כמו רבים חושבים, כך שני חברים סוף סוף נכנס לך משני הצדדים "- Kira. "קיימתי יחסי מין עם 2 חבר'ה, ואני כבר לא אשתתף בזה. כפי שלא היה מוזר, אבל זה מדהים. לא הייתי נוח. אבל אני לא מאשים אותם. רצינו שזה איילים. אבל אני כבר לא רוצה את זה יותר. באופן מפתיע ולא נוח, "מריה. "סרטן לחיצה אפילו יותר ממה שאתה מצפה, רגשות הם מוזרה" - סאשה. "כשהגברים האלה מבצעים שהם רוצים לחוות חדירה כפולה, חשבתי שהבנתי אותם נכון - הם רוצים להיכנס לאותו חור מיד. אבל אלוהים שלי, לא חשבתי שהם רק דיברו על חדירה אנאלי! הייתי עוסקת במין אנאלי לפני, אבל זה אפשרות אחרת לגמרי. הכל, באופן כללי, מתוח, כך שאתה לא יכול לדמיין לעצמך. כולם ידועים מזמן מה התרגלתי לא לצאת, אבל אני עדיין אהבתי את זה, "אנו. "זה היה כמו מרתון. אחד מלפנים, אחר מאחור ויש להם זמן השתנה במקומות, "סווטלנה. "הכל סוף סוף נותן את הערך הזה, אבל אין שום דבר מיוחד. רק סקס. אולי העובדה כי חבר היה לפחות פעם אחת בשבילך, אתה יכול להגיש רגשות בעצמך. רק לדמיין ... כי החבר הוא עבה יותר, כפי שכולם אומרים, רגיל. זה הכל.

ליישם את הרצונות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה אישה מדהימה מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 4500 יורו.

שום דבר לא משוגע ", - ניק. "החבר שלי שכנע אותי על שלישיה עם החבר הכי טוב שלו. ראשית הייתי לגמרי נגד. מישהו קטן יודע שאתה לא מבין אותו. הוא יודע איך לשכנע. ועשינו את זה. אני לא יודע מה הם יגיעו כל כך רחוק. הם שאלו אותי לפני שעשו משהו, אבל הרגשות היו עדיין בלתי צפויים ואינטנסיים "- קטיה. "זה נכון. Klyano. אני חייב לומר שאני לא יודע איך זה יכול להיות, אבל שני האנשים האלה, כשהיו בתוכי ... תקוע. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל שני החברים היו בנרתיק שלי. הם שפשפו זה את זה. אנחנו, באופן כללי, הוסיף חומרי סיכה והכל היה שיכור, אבל כמה זה מפתיע, "- לנה. "יש לי כללים משלי. אני אמרתי על זה - אני נגד שפיכה בפנים. אבל 1 של הגברים כל כך התחיל כל מה שהוא הסתיים בי. אז בעצמך ניסיון ", - ריטה. "זה נראה כמו כריך. אני באמצע, ושני הצדדים של גבר. בסופו של דבר, שכחתי מיניות וכל זה, ופשוט מנסה לשמור על שיווי המשקל. ואני רציתי לאכול סנדוויץ ', "זניה. "היה לי ניסיון כאילו חדירה כפולה. זה לא סוד לאף אחד - ניסיתי חדירה משולשת. הפה, הנרתיק, נקודה חמישית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה שלושה חברים. מכל הצדדים בי. באותו לילה הייתי איך אנשים שימשו להביע, הגברת המאושרת ביותר בעולם ואני רוצה לחזור על הניסיון הזה בהזדמנות הראשונה "- קטיה.

צדדי

באופן טבעי, כמעט כולם, כפי שכולם יודעים, נשים סקרנות מעוניינות בהתחלה, אם סקס כזה הוא במיוחד עבורם. להבין, גברים חווים תענוג גדול ממנו, אבל בנות סקרנות לא השקפת העולם שלהם. יש להודיע ​​כי למעשה, כל הגברות שהיו מעורבות במין כזה היו מרוצים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי העובדה כי אירוע כזה צריך הכשרה מיוחדת.

חדירה כפולה פשוט קורה אחרת - על פי, כפי שכולם יודעים, חבר מיני אחד בנרתיק ובחור אנאלי, או אחד מהם הוא אחד מהם. בכל אחד מהמקרים האלה, הנערה עומדת ברמה הפיזית להיות מוכנה לעומס יתר כזה, כי זה יכול להיות אי נוחות, רגשות כואבים או אפילו להביא לפציעה בגלל רשלנותו של השותפים שלה.

צדדיות חושני

באופן טבעי, גירוי פיזי הוא עקרונית בתהליך זה, אבל חלק האריה של הנאה מביא באופן ספציפי כיצד מרכיב חושני הוא. אחרי הכל, זוהי פרקטיקה אינטימית יוצאת דופן למדי, הגורמת לרגשות מעורבים אצל נשים וגברים. עם זאת, כפי שכולם יודעים, צד אחד של בושה וחוסר ביטחון לעצמם, עם ייזום אחר וציפייה לעובדה שהגברת תהיה תחת ליטוף של 2 חבר'ה.

זה, כמו אנשים נהגו להביע, גירוי נפשי לא יתואר, אשר מספק תענוג גדול לבנות. קשה אפילו לדמיין שזה יחווה כאשר שני גבר נרגש מתרחק מבגדיה במשבים, כפי שרובנו התרגלו לדבר משוגע.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות, באופן כללי, כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

כמעט לכל הנשים, חדירה כפולה היא פרי אסור. מצד אחד, הוא מרגש מחשבה אחת על התהליך של רגשות שנועדו. מצד שני, סקס עם כמה שותפים - טאבו מנקודת מבט מוסרית.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. רק זה לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

וכאן רק כדי שתוכל להחליט, אתה מאחל לך או לא. לא נותנים לשכנוע של השותף, אם אתה לא רוצה, כמו אנשים רבים חושבים, חדירה כפולה. ביחסים, הוא מחויב גם להיות כבוד ראשון. אם אתה משוכנע גם כי המין של mlzh, שם היה חדירה כפולה, אתה יכול להציל, כפי שכולם יודעים, דברים רגילים עם שותף - נסה באומץ.

Просмотров: 117 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar