MENU

17:49
איך לעשות אוננות עיסוק האהוב במערכות יחסים

רוב האנשים משוכנעים שהם יכולים לעסוק אוננות רק כאשר הם לבד או למרחק גדול מ שותף משלו. מעת לעת הוא כמעט הביא אותו לנקודת הרתיחה, אבל פנימה הנקודה האחראית ביותר מותר לחוות תענוג אוננות. הַחוּצָה תלוי איזה משחק הם שיחקו, רק סיימון החליט איך לפתח פעולה.כאשר אנשים אלה נפגשו, הם לא היו ממהרים לעסוק במין מסורתי. סקס חודר נראה ברור. למה?

התוכן של המאמר

"הוא שלט אוננות שלי" 2 חופש אוננות ... אבל עם כמה כללים

"הוא שלט אוננות שלי" אני

אלישה אמרה שהם וסיימון נפגשו אינטרנט. באותו זמן, הם חולקו על ידי אלפיים ארבע מאות 50 ק"מ. הם התחילו לדבר בקרוב פרנק נושאים, על הפנטזיות והפנטישים המוגנים שלהם. "חייגתי את סיימון שותף דומיננטי ביחסים שלנו. כן, מרחוק זה גם אולי".

"כאשר אתה נמצא במערכות יחסים במרחק, אתה חייב יצירתי כל מה שקשור ליחסים אלה, במיוחד מינית יש חלקים. כשדיברנו בטלפון, נוכל לאוננות, ו מצא את כל הרגשות שלנו. לעתים קרובות סיימון הכריח אותי לכלול ויברטור ולקרוא כיצד להעביר. זה משהו "- שיתף את שלו הגילויים אלישה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

היא אמרה שהיא אפילו יכולה לקבל אורגזמה רק באישור של סיימון. זו תצוגת עולם חמוצה ולא נכונה. אוננות יכול לשחק תפקיד משמעותי עבור מערכות יחסים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה נפשית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. מדבר קל יותר לבחור ליסר, כי המצב ידגיש ויהיה חברה חמודה.

סיפור אינטימי שלא יתואר זוג משותף מקולורדו אלישה וסיימון ברנס. הם מעדיפים מדריך גירוי אפילו יותר מאשר סקס רגיל.

אוֹתָם אהב להעביר ידיד אורגזמה בעזרת מורכבות השכיחות, כפיפות ואוננות. "בדרך כלל, במהלך המין שלנו הוא קורא אותי, אז אני אוננות לעצמך או על ידו נותן הוראות מדויקות. להבין את זה יכול נראה כמו קצת יהיר וצבוי בשבילך, אבל למעשה סיימון מבקש לעשות הכל כדי לספק לי הנאה. זה שווה את זה "- אומר אלישה.

"אנחנו אף פעם לא לוותר על הכללים הבסיסיים ביותר שלנו: הגשת בוודאי ואורגזמה ניתן להשיג בהחלט על ידי אישור. אולי אני יכול אפילו לרדת מהמוח שלי מ overanxcitement, אני יכול נוטים לאפשר לי לקבל הנאה. הוא לא תמיד מסכים לתת לי את זה כשאני שואל על זה.

אבל כאשר אני כמעט מחלקה, וזה מוכן להתעלף overenxcitation, זה מאפשר לי בהצטיינות, וזה הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לי.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק נקודות חיוביות בעבודה.

סקס כזה נותן לי אפילו יותר הנאה מאשר חדירה בנרתיק, אם כי כאן אין לנו בעיות, "הודה אישה.

חופש אוננות ... אבל עם כמה כללים_8230

כמה חודשים אחרי הזוג, בסופו של דבר, החלה לחיות יחד, אבל סיימון על דרמטי של הגורל היה ללכת לטיול עסקי רחוק, אלישה ראתה תופעה מוזרה מאוד, שהיא לא אהבה לסיוט. הם כבר לא אוננו זה מול זה. בלעדי לבד.

האישה צריכה לעשות בדחיפות משהו, כי שליטה על אורגזמותיה גרמה לסיימון, ואפילו "בשקט" היא לא יכלה ליהנות מהתהליך בלעדיו. למרבה המזל, האיש הסכים לחדש אוננות הדדית עם תנאי אחד - היא תדווח לו על כל הרגשות והפעולות.

זה לא נראה כמו כללים קפדניים, אבל קודם היא היה קשה לקרוס. היא היתה צריכה להגיב כמעט תנועתו של כולם ורגשות. הוא אומר לה מתי לקבל ויברטור או הסר את היד כדי להשלים את הגירוי. ואז אלישה בוודאי בוודאי תגיד שהיא מרגישה. נכון, אישה התרגלה לאוננות נוכחותו של בחור - הרגלים ישנים מתים בקושי.

Просмотров: 318 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar