MENU

מסיבה כלשהי, הרבה בחורים מורכבים בשל העובדה שיש להם phallus קטן. הם פשוט הופכים את ההלם כי שיעורי מין יכולים להתרחש כאשר. אז מה אנחנו יכולים להשקיע על התרגשות מינית? האם נשים כמו נשים למעשה או הכל תלוי ברצון של שותף לרצות?

התוכן של המאמר

1 הסטריאוטיפים הבאים שהוטלו 2 איך להביא את הנערה לאורגזמה

סטריאוטיפים מוטלים רגילים

פין גדול, זה מתוך קטגוריית חזה גדולה.

סובייטי שאינם פנסים וחסרון של מידע זרקו תצוגה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו, חובה, אז, מה צריך לשתוק. אבל כאן כמה אנשים יש מידע כי ליווי השירותים בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

נראה שזה מגניב, כי בטלוויזיה הם מדברים על זה. עם זאת, פאלוס ענק יכול אפילו לגרום לכאב שותף במהלך socia. יכול אפילו להיות פערים, ואתה צריך לפנות לרופא.

הוא האמין כי הקדמה של פאלוס ענק בנרתיק הוא מהיר יותר מובטחת להשיג אורגזמה הזרקת דיו. כמה נשים, נקודת GTA יכול להיות ... Читать дальше »

Просмотров: 3668 | Добавил: indyn034be | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

באופן כללי, הטעם של נשים למין הם שונים מאוד. מישהו אוהב ברוטו, מישהו אוהב יותר עניינים עדינים. אבל אם יש לך יחסי מין בפעם הראשונה, עדיף להאט מעט ולפעול יותר ללטף, ולכן:

התוכן של המאמר

1 חמש-עשרה ממתקים מתוקים על הנערה שלך

In-1, אז אתה לא יכול להפחיד אותו בוודאות. מקסימום אתה יכול להיראות כמו chahal משעמם, אבל זה יכול להיות מותאם: אתה שואל אותה איך זה היה איתך בכלל, היא תענה על מה אני רוצה חזק, ואתה תשחרר את החיה הפנימית שלך. ואם מתברר להיפך (הוא מעדיף "זיקוק", ואתה תהיה גס איתה), אז אתה יכול ברצינות להפחיד אותו ולהסתלק מעצמנו.

V-2, סקס unhurkeried הוא סקס באיכות גבוהה. כן, ישנם אוהבי פירה פריסקי ואדרנלין, אבל לעתים קרובות יותר כדי לקבל הנאה אמיתית ממין, הם צריכים להיות מעורבים באי-קרינה, מתענג על רגשותיהם.

In-3, אז אתה תראה את עצמך תובנה, קשוב, מכוון לשותף Khahaul, ואת הבנות מעריץ את זה.

כי - הנה רשימה של דברים שאתה יכ ... Читать дальше »

Просмотров: 1670 | Добавил: indyn034be | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

גברים יקרים! אם פתחת מאמר זה, אז תן לי להגיד אדם גדול תודה על כל הנקבה. הרצון לספק הנאה הנשית שלו הוא נהדר. תודה.

התוכן של המאמר

1 חיבה ראשונית 2 Crits Critiz 3 עבור מתקדם 4 פשטידות עבור cunling 5 טיפים

סקס אוראלי - הדרך המובטחת ביותר לספק אישה אורגזמה. אבל כאן אתה צריך לקחת בחשבון כי יש בהחלט כל אישה אדם, יש לה אזורים ארוגניים משלה, העדפות גירוי, הפנטזיות הארוטיות שלהם.

לכן, מה שעבד עבור השותף לשעבר שלך לא יכול לעבוד באופן אוטומטי ב הנוכחי. לשקול ולא להיעלב - זה לא איזה אישה לא נכונה, זה פיזיולוגיה טהורה. נא לא להעלות את הנאומים במיטה בנושא "אבל mashka, sveta ו natasha מ כזה מזרקה גמירה". הגברת שלך תהיה הכי לא נעימה.

ובאופן כללי, לשקול את זה הזדמנות הניסוי לחדד את הטכניקות של סקס אוראלי. וכך היית, מה לבדוק - לתפוס עצות ... Читать дальше »

Просмотров: 5754 | Добавил: indyn034be | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)