MENU

13:48
איך לעשות סקס באמת עדין? חמישה עשר סובייטים

באופן כללי, הטעם של נשים למין הם שונים מאוד. מישהו אוהב ברוטו, מישהו אוהב יותר עניינים עדינים. אבל אם יש לך יחסי מין בפעם הראשונה, עדיף להאט מעט ולפעול יותר ללטף, ולכן:

התוכן של המאמר

1 חמש-עשרה ממתקים מתוקים על הנערה שלך

In-1, אז אתה לא יכול להפחיד אותו בוודאות. מקסימום אתה יכול להיראות כמו chahal משעמם, אבל זה יכול להיות מותאם: אתה שואל אותה איך זה היה איתך בכלל, היא תענה על מה אני רוצה חזק, ואתה תשחרר את החיה הפנימית שלך. ואם מתברר להיפך (הוא מעדיף "זיקוק", ואתה תהיה גס איתה), אז אתה יכול ברצינות להפחיד אותו ולהסתלק מעצמנו.

V-2, סקס unhurkeried הוא סקס באיכות גבוהה. כן, ישנם אוהבי פירה פריסקי ואדרנלין, אבל לעתים קרובות יותר כדי לקבל הנאה אמיתית ממין, הם צריכים להיות מעורבים באי-קרינה, מתענג על רגשותיהם.

In-3, אז אתה תראה את עצמך תובנה, קשוב, מכוון לשותף Khahaul, ואת הבנות מעריץ את זה.

כי - הנה רשימה של דברים שאתה יכול לעשות במהלך יחסי מין כדי להראות לה את האהבה שלך ואת רוך.

15 סוכריות מתוקות עבור הילדה שלך 15

Labo נשיקה קטעים רגישים של הגוף שלה: כתפיים חשופות, גב, צוואר. תן לנשק להיות רך וחם, עדין, זהיר. אל תשכח לנשק את החלקים האלה של הגוף, שבו הוא לא בטוח (למשל, בתחתית הבטן, שם נשים לעתים קרובות מצטבר בד שומן, או רגליים) לתת לה להבין שאתה אוהב כל חלק ממנו. כנ"ל לגבי חיבוקים ומשיכות. הסר את הבגדים ממנה על ידי תנועות נינוחות, כאילו יש לכולם זמן שלום. לא למהר, תן הכל להיות בנחת, להתענג, יציב.

מספיק כל חלק של גופה, אשר מתגלה בשבילך: צוואר הרחם המפואר שלה, עצם הבריח, שדיה הרכים, מעוגלים, מותניה, רגליה. כמו שאומרים, הגברת היא לא רק פרווה יקר, ואת האוזניים הארוכות.

הגברת היא לא רק העובדה שיש לה כל אחד, זה כל הגוף שלה, וזה נוצר על ידי נשימה יפה עם כל הפיתולים שלו, רכות ותאימותיו. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

לשחק עם השיער שלה.

החיים לדלג על גדילים דרך האצבעות שלך, לרכוש אותה על הראש, שם המתוק שלך, ילדה Majanka, לעשות סטרנד על האוזן שלה, לדגדג את קצות של גדילים. תן לשיער להתפורר על הכתפיים, להסתכל בה בהערצה ולומר לי שזה נראה כמו בתולת ים. לך בשערה ותגיד לי שאתה אוהב את הריח שלה. מעריץ אותה, גברת עם שיער זורם תמיד מדהים.

לשמור על הידיים שלה בזמן נשיקות ולהמשיך להחזיק כאשר אתה מוצא את זה בו. מחזיק ידיים - זה, למעשה, מאוד חיבה, מאוד אינטימי וחושני ומיד מחווה זהירה, אשר יאלץ אותה להרגיש כאילו אתה לא רק עושה סקס - זה מעשה אמיתי של אהבה. מלטפת את שדיה.

החזה הוא אזור רגיש, אלה לא כדורי נגד מתח, כי זה עקרוני כי אין צורך לדחוס בערך מאוד (אם רק אישה עצמה לא סיפר לך על זה שהיא אוהבת את זה), כי היא אוהבת את זה) הם לוחצים אותו בעדינות, בזהירות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. נעים יותר להזמין Esquiten, זה ידגיש את המעמד יעשה חברה נעימה.

בנוסף זה בדיוק בדיוק ובמיוחד, היא בהחלט לזכור אותך על השוואה עם כל החבר 'ה האלה להפוך את הפטמות שלה, כאילו זה ברז מים חמים.שום דבר מיוחד וחסר טבעי, רק לספר לה מה זה יפה, ואיך אתה אוהב אותה מאוד (אם זה באמת).אם היא אוהבת את זה - אני קוראת לה ילדה מאיה, חתלתול, שמש, מתאים כל כינויים עדינים המתאימים לך לטעום.

אם אתה עוסקת במין עדין וחושני, אז בשבילך, אתה לא צריך בדיוק להיכנס לדחיפה חדה וגס. תן לזה להיות שקופית איטית, רכה. לא למהר, לגרום לזה לרצות את החדירה שלה. וכדי לצפות לה חסר סבלנות יותר - פחד ממנה.

כאשר אתה נכנס לזה - לראות את עיניה לתת לה להבין: היא לא רק חתיכת בשר שאתה רוצה לספק את הצרכים שלך, כאילו סטייק במסעדה, היא הגברת האהובה שלך, ואתה עושה אהבה במיוחד עם עם שלה, ולא עם הגוף שלה.

לא, לא לבהות בעיניה לא פחות מ ארבעים דקות. רק תן לה להבין שאתה יותר מטריד את עיניה מאשר השדיים שלה (למרות שהיא בהחלט, מדהים).

קטנות של ליטוף יוצא דופן: לין את קצות האצבעות על עורה מפני פרקי המרפק או מן החזה אל הבטן.

מקומות אלה מדי פעם דוהרים, ובו לשווא, כי העור יש רגיש מאוד חם, ואת המגע הראשון לאזורים אלה הוא יפה, כך צמרמורת רץ על העור. אתה יכול לבזבז כריות ענק על הפטמות שלה. לגרור אותה כאילו היתה - העבודה היפה ביותר של האמנות, מעט, ללטף, באופן שווה.קח את קצות האצבעות שלך על החלק הפנימי של הרגליים שלה, עד לסחוט את הספוגים הסקסיים שלה מבעד למרקם של המצעים והריח כאלה, זה מרתק מאוד, תחושה יוצאת דופן שהטרוגסה ומביאה סבלנות, הרצון להיות מתמיד. אתה יכול אפילו להרים ספוג אל הפות שלה דרך מרקם של פשתן לנשוף בחום, כך שהיא איבדה לחלוטין את הסיבה.

מבריק למחמאותיה.

תגיד לה שמאושר שיש לך שאתה לא רוצה לבנות מישהו אחר במקומה. ברור, זה צריך להיות נכון, אין צורך להעניש, לעשות זיכרון.

כשאתה מנשק את זה - נסה בזהירות ובזהירות טופרה את פניה בכפות הידיים, ולפני נשיקה, כשאני עוזב את שפתיה, מבלים את קצותך על הלחיים, דוחפים את שפתך התחתונה, בלי להתנתק מעיניה. זה מרגש ואינטימי, וכאילו בסרט רומנטי. אם אישה מעדיפה סקס עדין ואינטימי, אז היא בהחלט תאהב את זה. תן לזעזועים שלך בו להיות unhurried ומסודר. אין צורך להכות אותה כאילו אתה מחורר, והיא קיר הבטון שלך. במקרה זה, "אתה הולך להשתתק - אז אתה" לעבוד 100 אחוז. אל תתחתן עם הדגדגן. אם פתאום לא ידעת: האורגזמה הנרתיקית אינה קיימת, רק בעלתמה, והניחה את הדגדגן - השיטה הרגילה והרגילית ביותר תענוג.

כל הטעם השונים לגירוי של אזור זה (גם כמו גברים: מישהו אוהב לעורר אזור אחד של חבר שלך, מישהו אחר, מישהו אוהב צעצועים, מישהו בקלאסיקה - ידיים), אבל אם אתה עושה כאן סקס חיבה, אז עם הדגדגן אתה צריך ליצור קשר.

תכנית ללא דופי: יונה של מעגלי Majahan שלו, בלי לעצור עם כל זה כדי לנשק את פניה, ספוג, צוואר. כן, אתה צריך להתאמן multitasking, אף אחד לא קרא שזה יהיה רק.

להיות חושני. חיוך, לצחוק, להסתכל על הבוער שלה, מאוהב בעיניים, נוח לה את המחמאות שלה, תן לה להבין איך אתה podfartilo, כי היא איתך, וזה בשבילך כרגע מצוין מאוד. אם אתה רוצה לגנוח -! בנות רבות מעריינות את זה, והם לא נוח כאשר הצעיר פשוט שוכב ונפח. אַטמוֹספֵרָה.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את הסטטוס ויאסוף חברה נעימה.

תן לרקע לשחק מוסיקה רכה, אתה יכול לחוות יין קטן, לעמעם את האור, לאכול ממתקים או פרי. צעצועים. לדוגמה, גדיל או נוצה. ליטוף, בעדינות, להקניט, אבל כדי לאלץ אותו לשם יותר וחריף רגשות בשל גירוי של קצות העצבים. חיבוקים אחרי אורגזמה! לא כולם מערייכים, אחרי מין, אנשים בדרך כלל מזיעים, אבל מה בדיוק לא צריך לעשות - זה מסתובב ונרדם. לחבק אותה, לדחוף את שערה, אומר, כמוך איתה בצורה מושלמת, תשאל אם היא לא רוצה שום דבר. ואולי זה יהיה על סקס איתך כדי לזכור איך על הטוב ביותר בחיים שלך.

Просмотров: 1654 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar