MENU

12:36
אנחנו לומדים גונחים מושלמת ומין מאוד

מה היא מין מוסיקה? חם, מושפוזית או מרגשת ונלהבת? מקלעת הגוף יוצרת מנגינות יפות של הנאה ותשוקות, בורחת משפתיים עם גניחות מתוקות ... או לחישה. בואו ננסה להבין מה אתה צריך עבור צליל נפלא במיטה וכיצד להסיר את "עכבר" תסמונת?

התוכן של המאמר

1 דיאפרגמה נשימה 2 למה גונח להוסיף סקס 3 האם נשמע 4 Moans Excite כיצד להתאים אישית את גל המין 6 הכנה לקול sexapillary 7 איך להתמודד עם התרגשות 8 מילון מין ללא דופי 9 בדרך למין וקול תאווה

דיאפרגמה נשימה

לתת לקול המין וההפקדה, יש טכניקות מיוחדות וכללים. אבל 1, מה נדבר, זה דיאפרגמאל, או בטן, נשימה.

אנו נשלל כי צלילים טבעיים תמיד נעימים ומלודניים. אם, בניסיון ללדת גניחת ללא דופי, הוא אינטנסיבי לדמות, אז זה יסתדר משהו הדומה לבכות של שחף פצוע או רעב סוס. ובכן, אסוטיים. בתהליך של גידול בנות, הוא הופך להיות ללא חזה, ואת הצעירים - בטן. כתוצאה מכך, הרצפה הזכר יש חדר קול רווי יותר, ואת הגברות שהוא קל, עדין. אבל בהעדר עבודה על זה, הממלודיות תיכנס בקרוב לבית החולים. לא בשווא סבל כי הגברות דומות לסירנות.

אנו ננתח את המוזרויות של קול הקול של זמרים, רמקולים, שחקנים. לפני כל אמון, הם עובדים מעל הנשימה: אני אהיה דיאפרגמה. צעד ראשוני כזה נותן התחלה טובה עבור האיחוד או את הטקסט של הטקסט. התרגילים הבאים מתמקדים בשיפור הבטחה ובניסוח קול במיוחד.

מה זה דיאפרגמה? זוהי מחיצה שרירית המפרידה בין חזה וחלל הבטן של הגוף. זה באמת מעורב במעשה הנשימה: מייצרת אוורור אור. במקרה של הפחתה לא מספקת של הסרעפת, תיאום הנשיפה מופרע, אשר משפיע על הקול ואת עומק הקול. במקרים כאלה, האוויר אינו מספיק לבילוי של משפטים ארוכים, ובמהלך לחיצה, שירה או גניחה קול נזכר חורק או צווחה.

טכניקות נשימה מאפשרות לך לשחזר את הפעולה האמיתית של הנשימה, משקפות את זרימת הדם, למלא את הרגשנות הקולית, ובזכרונות עם תרגילי ביטוי לעשות את זה sonicate ובטוח.

למה Moans להוסיף מיניות 2

אמנם יש השקפת עולם כי צניעות מעטר, אבל הצהרה כזו ברורה לא עבור משחקים אינטימיים. לתפוס במיטה - המפתח להיעדר אורגזמה. באותו זמן שתי הרצפות. אבל נשמעו נשמע כל כך חשוב?

גבירותיי או גניחות זכר הם טעינה ספציפית וגירוי. הם מדגימים את מידת הלבשה, ובמקרים מסוימים, משמשים סימן של תנוחה מביכה או אי נוחות בעת חודר.

זה קורה כי gunans הם מדד שנכף. אם אתה מוכן לשחרר קיטור, ואת השותף לא יכול לבוא לקו הסיום, אז הקול הקטן יכול לתת תוצאה חיובית.

בדרך כלל, בנות חסרות ניסיון, לאחר צפייה בפורנו, לנסות לשחזר את קיטור השחקניות. מישהו יוצא מרשים מאוד, אבל אחוז הגון הוא מקבל תקוע visge של ילדים, "מארז" על ידי לחיצה או שבור גוואן -.

בשרשרים של תשוקות, שתי נקודות בסיסיות מתעלמות: טבעיות ותדירות. טבעיות מניחה שגונו ספציפית מן המעשה. זה יכול להיות מגע, נשיקות, חדירה, סקס אוראלי. תקופתיות מאפיינת ציות לפעולת קיטור. אם בסרטים למבוגרים, אנו מסתכלים על שינוי בקולות נשיקה בלתי ניתנת לא ניתנת לא ניתנת לא ניתוק, ואז בחיים האמיתיים הכל שונה. אבל הכל התחיל כל כך גדול.הוסף את סט שלך של אבנים מרגש טכניקות. לא כל כך קלוריט כמו במיטה, אבל אור ולא פולשני. התחל עם התפשטות, או נשיקות של צוואר הרחם, ידיים, אזור אינטימי, מלווה כל תנועה עדינה פוסט.

תוהה אנחנו נשמעים 3

כאשר מגיע הזמן לחדר השינה, המחשבות מתחילים להיוולד בראש כי השיער הוא לא כל כך מונח, התחתונים הוא חזק מאוד, האור נזרק או הפוך. השאלה משלים את Canonade: "האם גניחות שלי סקסי?-. בתהליך, אנחנו לא יכולים לשמור תחת שליטה לחלוטין כל אחד. החל ממצב הגוף לשכוח את הביטוי של הפנים, והחלפת הבעות הפנים, אנחנו מתגעגעים לקול הקול.

זוכר איזה סוג של כוסות של ילדים תינוקות. נכון - Sourorous, עמוק, מתון. תכונה זו נקבעת על ידי סוג מעורב של נשימה. גוואן חייב להתאים לרגע. אחרת - upiya ב כפירה וסגירה גישה למין.היבטים אלה ממלאים תפקיד מתן מין ורגשות חימום. השותף יהיה מרוצה כי אתה ישר איתו ולקבל הנאה אמיתית מלטוף שלו.

אבנים מרגש 4

אבל לא לחזור. להראות כי זה נחמד לספק הנאה או להיפך, מקבל.

לא משנה אם אתה גם גברת, גניחות בשניהם משמש גורם מגרה עיקרי ולאפשר לנו להעריך את המצב מלכתחילה. הוסף נשימה תכופה יותר, נושאת, wassing, יוצא מן הכלל או נהמה.

כיצד להגדיר גל של Sexy5

כדי להסתכל ולצליל במיטה סקסי, אתה צריך ללמוד לדבר על סקס. אין לבלבל להביע את הרגשות שלך, פנטזיות. זוהי עבודה קולוסלית הדורשת ריכוז ותשוקה.

אבנים של דאם תואמות את החבר'ה. אבל מסיבה כלשהי, גברים רבים עצמם מפחדים לעשות קולות במהלך יחסי מין. ושוב סטריאוטיפים - אפילו בפורנו גברים בדרך כלל מנסה להיראות כמו מאצ'ו, עושה עם כל הצלילים האלה, כאילו wagons לפרוק. השותף הקשוב נתפס על ידי הגל ויקבע אותו: מה בדיוק בשבילך מספק. אתה יכול להתאים את הצליל שלך, לנשום ולקבוע את הטכניקה.

אם אתה חושב שזה אוננות ברור מול שותף, אז לא. אתה לא עוסק בסיפוק עצמי, אתה רק להראות את מה שאתה רוצה, ומיד, עובד על הקול שלך סקס.

אפשרות נוספת: לכידת שותף, אך לא לגעת באיברי המין. זוהי טכניקה של "הערצה". המשימה שלך היא להביע את תחושת הערצה לגוף, לריח, בתנועות, קול של שותף. אתה חייב מיד לגעת בשיחה לחלקים של הגוף שאתה מתרגש יותר. לגעת, באופן טבעי, ללוות גניחות עדינות. שיטה זו תעזור לך לגלות את האזורים הרגישים של האהוב שלך.

הכנה עבור Sexapillary Sound6

כרגע זה יידונו לא רק על גניחות. הוסף sexapillary לביטויים רגילים. אלה עשויים להיות הכרה באהבה, הרצון לשנות תנוחות או מגע. תוכל להתחיל אימון בדיונים משק הבית. שאל את המאהב שלך, אם הוא רוצה קפה. אבל האם זה ככה: תגיד שקט, חיזוק נשיפה בסוף הביטוי. בהחלט ברגע זה ליד אוזן השותף, כך שהוא חש את הנשימה שלך.

למלא שאיפות אישיות בישראל בקלות, אם אתה אישה אלגנטית מהפדרציה הרוסית. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3,600 $.

זה יגרום צמרמורת נעימה - אחרי זה לא סביר לרצות קפה.

בקרת קול במיטה - מגע. לעשות את עצמם "גיליון ההנאה": להדגיש רשימה של תנועות, נוגע, אזורי ליטוף ולאסוף אותו איתם. לדוגמה, ליטוף אזור אינטימי, אתה יכול לגרור או למתוח את המקור. עם נשיקות הצוואר - להעמיק את הנשימה ולהוסיף קצת צרוד.

טכניקה כזו תסייע לעבוד ופרא עם הלחץ. לארגן מרתון טיפוסי. ההשפעה תהיה מדהימה. לאחר מספר גישות, תתחיל להשתמש בנתוני האימות מבלי לשלוט בהם.

איך להתמודד עם אקסיטמנט 7

אם אתה בוהה ואימה, נראה טיפש, להשתמש ליווי מוסיקלי. כלול מוסיקה המאהב, וטוב יותר - לפצות רשימת השמעה ארוטית משלך. תארו לעצמכם שאתה יורה בקליפ, ולכן אתה צריך לתאר לביאה עם קול מפואר סקסי. להתאים את הקצב של המנגינה והגוף ואת גניחות.

ערבוב עם מוסיקה, הקול שלך יקבל מלודנות יוצאת דופן ורוויה. אז, אתה לא יכול לדאוג לעקומת הקול, שיא או היעדרותו.

Uncccable Sex Dictionary8

לבחון את השותף שלך. לא להתחיל לפצל אותו עם משפטים על סקס קשה, מחייב ו gag בפה. אם אתה בהחלט בטוח שהוא אוהב רוך, ואז לקרוא אותו מילים נחמדות, מחמאות. להביע את הבקשות שלך עם רוך וכמה אילוצים. לא קוצצים.

מה שנראה להיות בנאליות או פשטות של רוחני, יכול לדחוף את השדה הנגדי ולשלול תשוקה. אולי אותם ביטויים מהאחר ולא נראה יוצא דופן ומגעיל. המשימה שלך היא לבחור את המילים אשר יחברו אותך, ולא ישבור את קו האטרקציה הצר.

בדרך למין ותאווה

הרמנו מספר עצות קיימות המסייעות להעלות את הקול, לעשות את זה העמוק ביותר, בלתי נשכח וסקסי. לתפוס!

לעבוד על הנשימה שלך. למד לנשום בטן: לקחת עמדה נוחה לחייג את האוויר אל האף, לנשוף את הפה שלך. עם כל זה מאוד בטן, ובמהלך הנשיפה, למשוך אותו על ידי היכולת. לעשות תרגילי נשימה פעם ביום ב 5 - 10 דקות, באופן שווה הולך וגדל. אז אתה לנעול את הנשימה על הצמצם ולעשות קול עמוק ורם. תקשיב לעצמך. באופן טבעי, המוח כבוי במהלך יחסי מין, ואת קערה קשקשים נוטה כלפי רגשות. לפעמים לא אכפת לך איך אתה נשמע. אבל אתה צריך להיות ביסודו איך השותף מגיב. כדי לעשות זאת, לשלוט על גניחות, לא לערבב אותם עם הצלילים "קולנוע" ו בוחרים בדאגה ליווי ללא דופי עבור משחקי מין. להקשיב לעצמך במהלך אוננות. כאשר לבד איתי, קל יותר להתמקד איך הקול נשמע. בחר טימבר נעים וסקסי, צחוק, נשימה. כאן אתה לא יכול לבלבל ולא מפחד צרות. הוסף נפח ורגשיות. אתה מבין את עצמנו ביסודם. להתמקד בפורנו. הרגע המסוכן והקשה ביותר. תן פורנו לשמש מדריך טיפוסי בעולם של סקס - גניחות. אבל לא להתאים את האופן שבו מתחילים להגיב לגעת אור וגניחה את הנפפר. להקל על אפשרויות שונות ולהתאים את השותף שלך. לכתוב את הקול שלך. אם אתה סקרן להבין איך אתה נשמע, אז אתה מוזמן לחצות את הקול מקליט. התפיסה שלנו מיועדת עבור מיוחד, ואנחנו לא תמיד באמת מעריכים את הקול שלך. העיניים יעזרו לתקן את האירועים ואת מנגינה אל גל של שובבות ומין. התחל עם קטן. אין לגלות מההתחלה, לא להשתמש בקבלת "הזכייה" של כוכבות פורנו. להיות משכנע וטבעי, לא. להחזיק את הפסקות בזמן של זרם של הנאה ולתת את הקול יהיה - הנה להתעורר על שיא הנאה. ולתת לגנוח להיקרא: הוא ינסה ממוחו של השותף. כי במקרה זה מזויף אינו נכלל. שם אותו / שמה. מקל את שם השותף בין גניחות. לבטא את מלטתו, קצת נשימה או עמוק ועמוק. זה עושה רגעים מרגש יותר ומציין כי סקס במיוחד עם שותף זה לך ליהנות. הוסף מילים מוכתמות. ראשית, לברר אם אתה אוהב גישה זו האהובה שלך. אם כן, הניסוי באומץ. אבל לא להתכופף. כי אתה רק צריך להוסיף חדות, ולא זורק סקס ביטוי לא מוצלח. התאם את עוצמת הקול. תפס את הלחץ כאשר אתה מלמטה, ב posse "69". כונן אם ליד האוזניים של השותף. אתה לא רוצה להשוות.

ובכן, בכל זאת, פירננו את הבסיס ואת הצליל הסקסי במיטה, גם הובילו את העצה העיקרית על שיפור הקול. אל תמהר להיראות כמו אייס בעניינים מוסיקליים אינטימיים. לשפר, והכל בהחלט יצליח.

https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

בישראל אין מקום קדומים, ואילו המילה באה על התרגיל בסוכנות הליווי. גברים מקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי Esquitenan רק לומד את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למיקום.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

נסו להבין את הטכניקה "האזנה". להפעיל את האור, לשבת גם הוא מול זה. התחל מעט בבקשה את עצמך. עם כל זה, להסתכל על הקול שלך ואת הרגשות. למעשה, נערות רבות נחתכות, כך שהצעיר היה במיטה עדין, חושני וחושני. גבירותיי מרגשת לגברים - אפילו נשימה כבדה על האוזן יכולה לעבוד פלאים אמיתיים עם רגישות נשית. אין צורך במהלך יחסי מין כדי לאדים על מי ומה יכול לחשוב עליך, איך זה נראה. בואו לצאת רגשות יהיה עם רגשות.

Просмотров: 255 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar